Karim får hjälp av Nadja

2016-09-22 06:01 Niclas Rislund  

Här är nya byråns första film för Comviq.

I den nya reklamfilmen för Comviq får kioskägaren Karim hjälp av Nadja.

– Tanken är att hon ska lära Karim hur man uttrycker sig digitalt, säger Lotta Onajin, marknadschef för Comviq. 

Filmen är den första från nya reklambyrån ANR BBDO.

– De har gjort ett jättebra jobb, och fått en bra start med riktigt bra överlämning från tidigare byrån Forsman & Bodenfors, säger Lotta Onajin.

I tidigare filmer har Karims väg till Sverige skildrats.

– Vi funderade på hur vi skulle ta konceptet med "prata mer" vidare, och landade i vad vi kallar "uttrycksfrihet", alltså att det inte är vad vi säger utan hur vi säger det.

Vad vill ni förmedla med det?

– Vi vill möjliggöra kommunikation, till lågt pris för så många som möjligt. Jag tycker att vi har tagit ut det på ett väldigt kul sätt.

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt