Sibylla satsar digitalt och väljer Bazooka

2016-10-18 08:28 Amanda Törner  
Arbetsgruppen på Bazooka.

Sibylla storsatsar digitalt och inleder i dagarna ett samarbete med digitala byrån Bazooka.

Restaurangkedjan Sibylla är mitt uppe i ett pågående föbättringsarbete och kommer att göra en stor satsning på sin digitala närvaro under 2016 och 2017.

Först ut är en helt ny version av det intranät som används av samtliga franschisetagare och anställda i de 155 Sibylla-restaurangerna runt om i Sverige. Sedan följer fler projekt som ska stötta satsningen där Bazooka tar ett helhetsansvar för hela den digitala närvaron hos Sibylla.

– Sibyllas fortsatta resa som en modern snabbmatskedja fortsätter och jag är väldigt glad att Bazooka kommer att hjälpa oss in i den digitala världen. De har den erfarenhet vi behöver och det passar verkligen in för Sibyllakedjan just nu, säger Joakim Carlsson, vd på Sibylla, i ett pressmeddelande.

Amanda Törner

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt