Minnesota stuvar om

2016-03-30 14:56 Fredrik Svedjetun  
"Vi agerar med utgångspunkt från behov som våra kunder signalerat under längre tid", säger Minnesotas vd Andy Pimmeshofer.

Minnesota slipar på inriktningen, lanserar ny hemsida och får nytt utseende.

Minnesota, som ägs av ledningen och Stampen Media Group, blir nu en ”Brand Engagement”-byrå.

Samtidigt lanseras en ny hemsida, ny grafisk identitet och en ny logotyp.

– Vi agerar med utgångspunkt från behov som våra kunder signalerat under längre tid, säger Minnesotas vd Andy Pimmeshofer i ett pressmeddelande, och fortsätter:

– Många ser idag både kunder och medarbetare som nyckelspelare i företagets kommunikation. Det krävs engagemang om det ska fungera.

Sponsring och event kommer även fortsättningsvis att utgöra byråns bas, men med det nya erbjudandet vill byrån kunna ta sig an större uppdrag bestående av fler discipliner.

– Vår nya inriktning är en konsekvens av den tid vi lever i. Förr ville man äga budskapen, idag vinner den som äger arenan. Det gör Minnesota till en strategisk partner för morgondagens starkaste varumärken, säger Olle Nyström, content director på Minnesota.

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkla: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Sponsrat innehåll

ANNONS

Åsikter & debatt

v>