Kan får utökat uppdrag för Eon

2016-03-02 13:03 Madeleine Östlund  
Johan Wenhov, strateg, Hanna Elfvin, strateg och Jonas Ekelius Persson, account manager på digitalbyrån Kan.

Eon lägger det digitala uppdraget på Kan.

Digitalbyrån Kan har haft olika uppdrag för Eon under flera år. Men efter en pitch i höstas får nu byrån ta sig an hela uppdraget för den taktiska digitala kommunikationen.

– Eon står inför en viktig förflyttning under de närmsta åren, både som varumärke och som företag. En del i denna förflyttning är att vara i framkant med våra digitala lösningar och möta kunderna med den service de vill ha och förväntar sig – och helst ska vi också överträffa deras förväntningar, säger Kjetil Vetlejord, digitalchef på Eon, i ett pressmeddelande.

– För detta arbete behöver vi en stark digital partner med ett komplett erbjudande, som har hela bredden från kommunikation till produktion, och som håller en rakt genom hög kvalitet. En partner som kan ta fram koncept och realisera dem, och inte minst utvärdera, optimera och växla upp lösningarna. Kan levererar på allt detta och blev det självklara valet för Eon, fortsätter han.

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt