Här är Stockholm Media Week 2017

2017-02-16 08:10 Hanna Frick  
Staffan Slörner: "Årets upplaga kommer att bjuda på många spännande personer som kommer att diskutera stekheta mediefrågor".

Årets tema för Stockholm Media Week 2017 är "Den motsägelsefulla samtiden". Under två dagar möts stora delar av mediebranschen för att diskutera framtidens möjligheter och utmaningar.

Under två intensiva dagar diskuteras utmaningar och möjligheter för marknadsavdelningar, byråer och medier.

Temat är "Den motsägelsefulla framtiden".

I år går evenemanget – där Dagens Media är mediepartner – av stapeln den 17-18 maj på China Teatern i Stockholm.

Stockholm Media Week arrangeras av Sveriges Mediebyråer, i år för trettonde året i rad.

– Planeringen är minst sagt i full gång och årets upplaga kommer att bjuda på många spännande personer som kommer att diskutera stekheta mediefrågor. Inom kort kommer vi att offentliggöra de första namnen – så håll utkik, säger Staffan Slörner, vd Sveriges Mediebyråer, i en kommentar.

Claes de Faire har rollen som programledare. Dagarna är indelade i fyra olika akter och varje akt kommer att ha en sidekick. Inom kort kommer 2017-års sidekicks offentliggöras.

Årets akter är:

Akt 1. Dynamisk Dualism (fm 17 maj)
Akt 2. Marketing technology vs human resource (em 17 maj)
Akt 3. Performance Marketing. Från vision till precision (fm 18 maj)
Akt 4. Vad bubblar i mediebubblan?

Hanna Frick

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

ANNONS

Åsikter & debatt