Marketing Transformation

Vårt uppskattade event Digitala Mediedagen byter efter fem år namn till Marketing Transformation, för att omfamna den snabba förändringstakt som vi idag fått vänja oss vid och lyfta det du behöver ha koll på inom modern marknadsföring.

I en verklighet där kunden har makten och mer uttalat ogillar reklam vinner den som hittar rätt tonläge i rätt tid på rätt plats. Kunden vill ha äkthet. Och marknadsavdelningar runt om i världen lägger stor vikt vid att lära känna sin kund och vart hen befinner sig, för att på så sätt kunna komma igenom bruset.

Denna sjätte upplaga kommer att fokusera på digital transformation, och hur den har lagt makten i händerna på kunden. Vad krävs av ett traditionellt företag idag för att lyckas i en digitaliserad värld? Och hur når du ut utan att tränga dig på?

Lyssna till bland andra:

  • Anna Lindström, Marknadschef alkoholfritt, Spendrups
  • Carin Skoghagen Gunnstam, CMO, Happy Socks
  • Maria Gester, Senior Social Media Manager, Viva Media

Varmt välkommen!

Läs även

Dagens Medias poddar

Åsikter & debatt